Saturday, December 4, 2010
my birthday again
i'm sure i'll have fun tho , nanti2 aku upload gmbr2 ye kalau ade . hehe
i wish my 19th birthday is not the same as my 18th birthday . it will be morreeeeee fun !! haha
(:
*knape kawan baek aku sndiri tak wish aku ?? ):
weirdo
it's my birthday !!


Friday, December 3, 2010
sleepover
Thursday, December 2, 2010
fb thinggy (:
got this from fb . enjoy reading peeps .(:
1. Bulu kening -Menurut Bukhari, "Rasullulah melaknat perempuan yang mencukur atau menipiskan bulu kening atau meminta supaya dicukurkan bulu kening." Riwayat Abu Daud Fi Fathil Bari.
he read my blog ??
haha . tak expect langsung kau akan bace blog aku weh , ye lah . even dulu kau penah tanye boleh tak nak bace blog aku , aku ingat kau mlawak je . haha . tapi weh , blog ni public . aku tules ape yang aku rase , seperti kate seorang blogger tu , na aku rase all bloggers pon rase cmtu kan ?
aku rase kalau aku ni bukan pemalu , dah aku tules segale ape yang aku rase dlam blog ni weh , n aku rase post aku dah mencapai 4 or 5 ratus , tetapi atas perasaan malu yang maseh ade , aku takkan tules ape yang aku rase akan memalukan sesape , please fhm , so stakat ni kau blom rase malu agi kan ? good .
tapi please abaikan ape yang tules tu weh , tu sume tulesan2 yang dibuat atas rase sedikit saket hati di dada or jiwa i guess ?? haha , please abaikan je , thnx (: . or for u , aku akan delete sgale entry2 yang aku rase aku tules dgn rase saket hati ,ok ?
n please , this entry is for him , not for u ,
Wednesday, December 1, 2010
dadali-di saat aku mencintaimu .
euwwww !!!
tu je yang aku boleh react bile aku bace post sorang minah ni . ya allah . kalau korang bace pon korang menyampah . sumpah !! gile babi punye menyampah . aku rase kalau aku ni orang senang muntah , dah lame aku muntah depan laptop ni . habes laptop aku . heih
n after aku dah bace kesha tu ,ni jelah nasihat aku ,
wahai perempuan2 , jgn lah kamu terlalu konfident dgn ape yang kamu ade skarang ni . bile bile mase je ALLAH boleh tarek weh . jgn nak seronok sgt lah kan . heih . insaf2 lah wahai manusia .
aku bukannye jelous kat korang , tak teringin menjadi BATAK mcm korang .
bukan korang yang tulis takdir , bukan korang yang kawal takdir , tu semua ALLAH punye keje ,kalau dah takdir tetibe korang semua bergaduh , sape je bole halang kan ? heih ,
*tadi kat taska ade sepasang pasangan bercinta yang batak . ingat laki kau hensem sgt ? kau tu dalah pakai tudung , buat malu je . apelah ,heih ,jatuh maruah pompuan bertdung weh . tolong lah ,please , insaf . kau peluk2 laki tu skarang , belum tenu dye jadi laki kau di masa hadapan . tolonglah fhm . sedih aku .
*i da delete ape yang mengoffencekan u . okeh ?
ikhlas dari saye : farah wahidah .(: