Wednesday, August 26, 2009

aku da agak da....

kao mesti akan ckap aku pengecut an lpas kao bce entry aku tdi siang....
n kao still na face 2 face dgn aku gak..
kao ta reti bce ke weh??
aku da kate./...
aku taknak face 2 face dgn kao..

bce bebetol..
aku ulangi.....
aku taknak fACE 2 FACE DGN KAO.....
boring siot...
aku da bese kene lah kat skola dulu..
sikit hal jek..
jom face 2 face..
aku ni bukan style ckap blakang doe....
aku da luahkan sumer kmarahan aku..
kat entry yg aku wat smalam..
yang aku da delete tuh...

so,,,what point kao na ckap aku pengecut?????
aku bukan pengecut weh..
aku ulangi.,,
i'm not coward!!!!like u said.....

aku mlas na gado doe....
wat sket ati jek...
kao kumpollah geng kao sumer..
i just don't care babe...

kan aku da kte...
aku da luper sumer yang belaku....

and u should forget it too...
sbab yg marah skang ni.,,
aku,,,bukan kao..
so,,bile org yg marah tuh da lupe kan kmarahan dye..
org yg kene marah tuh..
patotnye lupekan kmarahan dye gak..

tpi aku tgok kao cam da ta kruan da..
cal sne,,,
cal sini,,
bajet kao na crik geng na blasah aku lah ek????
hahahaha...
aku ta tkot doe...
hahahahaha....

n now...
aku da anggap bende ni setlle doe...
aku da mlas na fikir dah..
study is more important doe..



okies..that's for now..
ty aku tules lagi..
slagi bende ni ta setlle..

+(



No comments: