Monday, September 7, 2009

kao degil an ????

aku ckap pe ??
jgn gtau mak kao an ??
yg kao gtau gak pehal ???
kao mmg crik nahas an ???

da lme sgt idop ??
kan aku da kte..aku de 2 gmbr yg mak kao ta ptot tgok...
mak kao akn tgok lau kao gtau mak kao...
n japgi klau mak kao dtg antar kao smpai atas,..
then mak kao msuk bilik aku serang aku..
aku dgn hati yg sungguh gmbire akan tros tunjuk gmbar tu....

hahahahaah...

aku tau,,kao tuh dalah style suke tokok tmbah citer...
tah pape yg kao citer kat mak kao tah an...
aku ta suke tol lah doe...
libatkan family dlam hal2 cmni...
rimas...

lagi satu,,,aku da dpat satu geng yg da nyampah kat kao...
hahahaha...
suke aku...

weyh,,,
tolonglah ubah prangai kao...
kao wat sumer org benci kat kao tau ta ??????!!!!!!
kao tinggal mmber aku kat blakang...
padahal kao yg ajak dye...
pe bende yg kao fikir tyme tuh ha pompuan ????!!!!
trok tol lah kao an pompuan ??

ish...aku tataulah cmner klau kao da kapel dgn lelaki...
boleh ke boyfie kao than dgn kao ty ???
hahahaha..

dalah weyh...
rugi satu entry aku tules psal kao jep...

dalah,.
aku stop jelah...

No comments: