Monday, October 26, 2009

badminton tournament???

sedar ta sedar da hari ahad an...haha...
stat story..klas cam bese lah minggu ni,,,,mlam ape arituh ta ingat,,,,gi lepak cafe dgn nisha n ilya...dorang bukak booth for annual dinner FOB....aku sure2 ta pegi lah,,duet tadelah...na byar exam woo....pastuh de dak2 spert bukakbooth Unisel Sport Challenge..for badminton,,,aku bile da dgr badminton,.,,mmg lah gile an,...hahaha..g la daftar...kene byar 10 rm...bebaloi lah tu an...haha..bsok malamnye,,,otw na pegi klas total welness,,,nmoak dewan biru cam becahaye je an,,,na g tgok,.,.cm da lambat na g klas...ty blek lah tgok...skali klas cancel da....penat je tggu...haha...pastuh g lah dewan biru tngok....tnye akak tuh,.,,ade ape..akak tuh kte ade tournament....aku ingatkan yg dak2 sport punye,.,,skali hostel punye....dye ckap bole join agi,,,,aku tros lah begegas blek ostel,,,tukar2 bju sume...pegi blek kat dewan biru...ok...first game aku dpat dgn budak klab...dak2 kte dye pemain tebaik unisel..aku da cuak..tpi ilek je...sure2lah kalah an...blek ilek jep,,,,tngok dak2 netball mane,...aku pon cam na msuk gak,,tpi tade kwan..cmne ?? haha...blek tido...jumaat ptg,,,g ipis...cbut undi untuk dak sportnye tournament plak....aku dpt info,,4 org je yg maen...ok lah kot...

sabtu pagi :
bgun lmbt kot...8.30 bru tesedar....sebbaik bole msuk agi...lau ta...burn 10 rm aku...haha
pegilah kat dewan biru tuh...first game dpat dgn org ni nme dye nur anisah...injured kot dye...santak...injured2 pon maen power...muke lah blagak cm sial !!!!benci plak aku,,,,borak pon cam tana borak....bodo...tension aku....klah lah...power kot dye....da kalah,,,aku ingat cam na blek..tpi tape lah...lepak dulu lah kat situ....skali player2 single pompuan kene pggel...
mamagt tuh ckap,,,player de 3 org je...yg laen ta dtg.,,haha...pastuh dye ckap...aku kene play skali agi,,,untuk decide no 3...so aku g lah lawan...kalah lah...pompuan tu nme syafika kot..*ta ingat...boleh than lah dye...aku siap leh terinjured sikit....haha...tpi oklah..kalah pon dpat point bnyak...alhamdulillah....so...aku dpat lah no 3...final kene g ipis,,,,boleh plak si anisah tuh tana ikot transport,,,padahal transport disediakan...blagak gile kot...da transport disediakan...naek jelah...awak tu dalah jlan tempang...na jlan kaki smpai ipis...pastuh...kat ipis...meriah gile kot....ta mcm kat dewan biru...gile senyap..haha....so...da hbes kat ipis...blek rehat jap...coz pkol 2 smbung lagi....so...pkul 2.30 lah aku jlan dri ostel...penat woo...dalah panas...tpi tape...mmber na maen punye pasal an...haha....k..kat ipis...mmg gile meriah...lelagi final beregu lelaki...gile punye meriah...boy maen gile hebat.,...tpi lwan boy dgn erik ni upenye coach unisel....nme dye alfonso..dgn partner dye...*ta ingat nme dye....
so...geng alfonso tu menang...tpi maen smpai rubber set lah...mmg permainan yg sengit....haha
so...da pnympaian adiah sumer...blek lah jlan kaki agi smpai ostel....
aku de lah beborak dgn dak pompuan yg maen double tuh an....dye ckap,,,hari2 diorang practise kat ipis...aku bru tawu kot...bpak ah...slame ni aku mne tau doe...ta boleh blah...haha..
so..pas ni aku rse aku na practise gak lah hari2 kat ipis,,,ikot dorang,,,,na jugak aktifkan diri an...bru lah badan bulih sihat an..haha.....

oklah..smpai sini jelah...penat lah menaip...hehe...entry aku mmg agak pnjang harini.....sbba aku da lme ta menaip..so kire cam lepas gian lah..haha

aku stop sini lah ek....bye....(:

No comments: