Wednesday, February 9, 2011

skarang dah ade geng lah untuk kau bermacam2 kan ? *bermacam2 maksud aku ialah untuk seksi2 ,mengumpat sane sini ,dan laen2 yang jhat dah tak senonoh * mmg betul lah weh kate org ramai *lebih dari2 ramai kan ?* kau tu kawan dgn org atas sebab kepentingan kau je ,


Haha . gile lah dunie ni kan ?tekejut akak , org mcm tu pon ade , n skang dah ternyate betul2 kau tu memang mcm tu , selame aku ingat kau dah berubah , rupenye belum , astaghfirullah , makin teruk ade lah kau aku tngok , heih , i'm not saying that i;m better than her, tapi mmg dah fakta ,nak wat cne an ?hee .


she said to me that she'll change , tapi tup2 .same je skarang ni , dah pegi balek kat tabiat lame dye , aku tak marah , in fact ,aku takde hak nak marah pun ,tapi aku terkejut lah sebab dye dah kate mcm2 kat aku ,but then ,nothing . NOTHING .


aku just harap lah kau akan berubah , ni ikhlas ni aku bg nsehat , berubah lah jadi ape yang kau kate nak berubah , sepertimane yang kau kate dkat aku tak lame dulu ,


aku taknak kate aku ni baek , just i'm better than u . so sorry my dear , u're dead to me . (:



No comments: