Monday, May 30, 2011

update update :)

hey everybody ,its 9.05 a.m ,i'm awake and cant sleep again ,so i decide to update a little bit about my life :)

so start withhh , ha ! my work .so i decided to work as a part timer at concorde hotel ,banquet part ,ok lah keje tu ,serving2 ,angkat pinggan ,angkat tray ,jalan jalan, curik2 makan ,haha ,curik makan tu best ,smpai semua kena marah ,haha, tapi mmbe2 sume best lah ,adelah sorang 2 org 3 org 4 org yg annoying ,tapi takpe ,keje harus diteruskan kan ,tak amik kesah pun pasal dorang ,n now sebab keje ni lah , aku tak boleh balik rumah ,or balik bangi ,smpai kena tegur dgn kaktin ,malu malu , haha

semalam aku dah beli cd projek kesian kak fynn ,special edition punyee , haha ,terima kasih daun keladi lah ye pade org yg jual tu sebab sanggup hanta smpai concorde , reall really appreciate ur effort , n now mtak saba nak jumpe kak fynn sendiri n mintak sain ,hehe ,abang tu cakap ,kalau pegi mintak sain sendiri lagi best,sebab nanti mcm2 kak fynn conteng atas cd tu ,hehe

n now tgh berkire2 bile tah nak bank in duet kak fynn yg lagi 5 ringgit untuk pos laju tu ,asik tak sempat je ,lagipun aku pegi mane2 pun menumpang org ,so mcm susah n segan nak mintak berenti mane2 ,hehe , tgapi ade mase nanti aku pegi bank-in , :)

tapi skarang tibe2 aku dah ngantguk , mcm nak tido balik , nyte2 people ,or good morning :)

No comments: