Monday, August 22, 2011

i'm in looovee

hello there people, dah lame tak buat entry baru , since i'm not addictive to blogger anymore ,not that i hate blogger , but i nearly cant find time to write a new post , i 've been busy rebloging on tumblr , haha , sorry blogger , i've cheated on u :p

so back to the title , i'm in lovee , this time with other man , which is tis time , he's approching me first , he said that he likes me , so yeahh , whatever kan ? accept je lah , tapi ,kena ade TAPI , kitorang baru je kenal , but as i am , aku ni senang baik dgn orng , and peramah , and comel (people said) , so maybe thats why he likes me , haha

tapi sebenarnye aku mmg suke dye pun , sebab tu when he said he likes me , my heart like woaaaa ! ,yess yess ! haha , tapi tapi , kena tgok dulu keadaan cmne , sebab baru baru je lagi kann , takut pulak nanti lain pulak jadi , haha


so yeah , if aku dah berpunya nanti , i'll tell u guys okeh ! :)


till then :)


xoxo,farah wahidah

No comments: