Tuesday, June 1, 2010

have a nice trip ..

i'm at my cousin's house rite now .. seeing them packing n everything ...they're going to london n dublin for a week .. how i wish i can follow them .. but i just can't ...because i went there before ..

so .. cousins .. have a nice trip .. (:

4 comments:

Anonymous said...

lah batak gila ? kau pnah ke g ? mcm good2 je. haha. lawak la !

wawa the beayR said...

ape yg bataknye weh ?? aku just ckap je dorang na pegi .. pe msalh kau snanye weh ??

aku da penah pegi lah ...kau kalau tak kenal aku tolong jgn na ckap bende2 yg boleh sketkan ati aku bleyh ta ?? bwat sket ati je ..

mcm good2 je ?? kpale otak kau ... aku rse kau tuh yg mcm good2 je bodo ..

pebende yg lwak nye mangkuk ?? kau kan ?? stakat pkai anonymuos .. bek ta pyh bodo !!!

sial nye budak !!!

Anonymous said...

haha, cbb aku kenal kau la aku tau kau xpnah pergi~ hahhaha. dasar banting. oppps !
hahha, kenala mnyamar sikit. nnt kau tgk aku, kau jatuh hati pulak kan aku ni kan. hahahhah.

wawa the beayR said...

haha .. kalau kau knal aku ..kau mesti tawu yg aku da penah pegi ... sengal lah kau ..

kalau aku dok banting un pe msalahnye ?? tempat kau mcm bgus sgt ??

alah .. menyamar sebab kau nanti aku jtuh hati kat kau ?? haha .. tuh alasan je en ?? snanye kau tkut kantoi spe kau en ?? bodo ..

:P