Wednesday, July 21, 2010

best !

harini mmg best !! dalah tade klas .. lepak smpai pagi bute ,.. pastuh kat uma da ade balang shisha .. da tayah na pegi jauh2 ye korang .. tapi mmg best .. nnti bole tumpang sekaki kan .. haha .. da lme ta lepak rmai2 .. rindu dulu2 .. hee..

mmber baek aku punye boyfriend bercerite haritu .. dye dpt assgment pro english 2.. mcm aku punye dulu lah .. kene bwat video .. assgment yg sme .. lecturer yg sme lah mmg kan .. n dye cdgkan bwat kat genting .. whoop whoop ... aku yg dengar mcm best je .. haha .. na pegi jugak.. lme da ta pegi genting park tuh .. nak nak nak .. nak jugak jugak ..
hehe ....

skarang pkl 5.07 pagi .. n kla aku mmg takde besok kan .. haha ... tu yg belom tido smpai skang .. riuh rendah agi umah ..mcm gile .. ha ..rumate kte .. mggu depan na ade bbq kat umah aku ni .. yelah .. aku rse dak klas kami ..kami je yg dok luar .. 7 org ni .. so .. mmg lah uma kami kene target kan .. tapi tape ...mcm best je ., kuar duwet un ta bnyak .. hee..

erk .. asal tetibe blur ni ?? ngntuk nye psal kot .. haha...mate ni nak soh aku tido kot .. tapelah ..tido lah dulu .. nanti3 aku update agi ye .. (:

No comments: