Wednesday, July 7, 2010

malas

serously da mlas gile na bwat entry bru .. even dlam hati mcm na post entry bru hari2... tetapi atas kebangsatan encik anonymous yg membuat taik di blog aku ni .. aku da jadi macam mlas gile da na bwat enry bru ..

sebabnye .. alah .. kalau aku bwat en ....untuk dibace oleh org tuh dan dikutuk .. pe functionnye kan ?? cube fikir.. aku na cerite pasal org yg aku suke un na kene kondem dgn org tuh .. cne aku na bwat citer pasal encik pujaan ati aku agi ?? heih .. sian tol kat aku kan ?? haha..

jadinye .. memang lah aku da mlas na update blog hari2.. sorry ye kepada pembace2 yg membace.. serta encik anonymous tuh ... ta dpt na membace ape yg saye taip .. n ta dpat na kutuk en ... nanti2..bile saye da dpat b.band..insyaallah .. aku akan try update hri2.. ok ..

so for tonite ..that's all .. babai !!

(:

No comments: