Monday, September 27, 2010

batak

bile dah tak pernah bercinta, then tibe2 pulak bercinta ,mestilah best kan ?? tapi tgh sedap2 bercinta, tibe2 ade prob and break, haih ,sungguh kesian doe, hari2 stiry pasal exboyfie dye je kat blog,smpai org yang bace naik mujak.yes it's your blog, u can write everything that u want, tapi bile dah tiap kali kau update blog cite pasal exboyfir kau,sape tak bosan doe,ye, memang lah kau tak harap org bace blog kau ,tapi bile dah kau gtau kat fb url blog kau ,mestilah org2 tu bace, kan ??

dan bile dah namenye ex boyfie, sudah lah .get over him doe . dye dah bukan boyfriend kau. dye dah bukan boyfriend kau.so bwat pe kau sebok2 tules pasal dye dalam blog ?? yeah i know. tu blog kau. tapi , sudah lah doe .

dan bile dah kau rase ade org sayang kau , please, sayang dye balek, maybe dye lagi bagus dari exboyfie kau ,selalunye mcm tu lah kan? break dgn boyfie, n jumoe laki laen yang lagi bagus dari ex boyfie. tapi tu org cite lah kan . i don't know since i don';t have a boyfriend before .hehe

mesti kau ingat aku yang batak mcm title aku ,tapi aku rase kau salah, sebab kau tak boleh nak get over exboyfie kau, n kau bajet kau hot gile doe. padahal nenek aku lagi lawa. apetah , haih ,



n bile aku kate aku tak batak.i mean it okay .aku tak kesah kau nak couple dgn beberape lelaki dalam 1 satu mase.tapi jgn jadi batak sgt boleh ? org laen yg tngok jadi menyampah . haih ,


err,.ngantuk sudah lah .nyte (:

No comments: