Thursday, September 23, 2010

kagum

aku mengkagumi tulisan tulisan yang boleh menaikkan apa apa bulu bila dibaca. sebagai contoh .blogger ini.atau lebih dikenali sbagai penyair, Fynn Jamal. gosh .she is so amazing. stakat ni aku belum jumpe lagi sesape yang boleh menandingi dye. yah .stakat ni . aku rase msuk ni dah 4 kali aku tlis pasal dye dlam blog . bukan dye bace pon. takpe.asalkan aku bahagia. n i;'m sure dye bahagia jugak . tak dosa pun kan btw ?? so biarlah aku .it's not i;m addicted to her. aku just takboleh kalau tak dengar puisi2 dye untuk 1 hari. tu sebab aku nak beli mp3 tu.so that aku boleh dengar puisi2 dye setiap mase.dimana juge. takyah susah2 nak dengar kat phone. tapi smpai skang akuj belom beli3 mp3 tu . tah bile tah na beli eh . tggu ojex bwak aku g pc fair ni hah . dalah harini last day . nak jugak grab 1. heih .tak mkan pun takpe .asalkan ade bende tu. hehe.

No comments: