Friday, December 4, 2009

hari yg ditunggu dah tiba yaw !!! its my birthday yaw !!!!

yeay !!! i'm 18 already !!!! da boleh tngok blue .... hahahaha.... org ckap .. birthday yg ke 18 ni mcm special sket.. sbb da dewase... da boleh kawen.. haha.... btw... de lah jugak yg wish... yg jnji na mengene aku bsok un ade gak lah.. nih aku list ...

1. my bro ady...(da na nanges aku dye memarah memule)
2.kak eisya (:
3.ernA eriani
4.my beshfren ojeck ... * i love u...
5.juannes !!! satu umah no 7 tu wish aku...siap dpat secret admire lagi... hahaha...
6.fiqa kat ms tdi...
7.aqiem again kat ms tdi *birthday aku sme dgn umi dye... (:

n i'm waiting for his call... the so called bestfren of mine...aku wish birthday dye.. yg gadoh2 tu.. n now.. dye ta na wish birthday aku ?? bodo tol.. bende da stel.. dye ta bulih na setel agi.. sket ati aku...

btw,, mesti korang plek an ?? aku siap bwat list spe yg wish aku agi.. suke aku lah.. ni blog aku kot.. bukan kao... haha

tatau lah bsok cne... de yg da janji na bling2 kat aku.. haha *teringin kan na kene bling2 tu... haha

thats all....

lupe na wish kat diri sendiri plak...

happy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday to beayr ...
happy birthday to me..

haha...stawun skali je dpat ni...

(:

No comments: