Monday, December 14, 2009

paper last....

okeh.. paper last is on tuesday...n it;s monday.. aku boleh bwat bodo je.. haha... sbb bende tuh mmg susa doe... na bwat cne un akan fail jugak... aku bukan doa lah.. tpi da mmg susa dok... ok so pe plan cuti ni .. *wah exam blom hbes da fikir cuti.. yelah.. org laen punye lah buzy plan cuti memasing.. aku jgn harap boleh pegi memane.. ni un dak2 intersaber de bwat reunion kat midvalley 27.12 ni.. tpi an tyme tuh bukan dak2 uitm blek uitm blek ke ??? lantaklah.. aku bkan boleh pegi un.. tpi an tyme tuh abg ade kat umah.. mybe abg boleh hntar kan ke an ?? spe tawu abah tngok aku cam da berakal sket.. da boleh bwak diri an.. tuh abah bgi.. haha... insyaallah...

tatau na tules ape agi.. ouh.. tdi boleh plak an.. ade dak ni.. comment aku kat myspace.. cmni.. *hey.. u ke yg shout kat kitorang tyme kat pkp hrituh ??" hahaha.. mmg aku un.. so what ?? aku na shout kat dorang ke ?? na mngamok kat dorang ke .. bukan aku susa un.. pastuh diorang de nme paggilan kat aku plak.. tah apa tah .. nme tuh trok plak tuh.. wtf ?? kao da tade keje na bgi org nme ta elok cmtuh..?? punyelah sedap mak bpak aku bgi nme kat aku..kao boleh sesuke tukar2 plak .. wth >?pe msalah dgn kao ?? hrap je pkai tudung.. tpi prangai kao ,,,aku tawu lah weh.. dok jual muke kat depan dewan biru tuh.. ingat kao lawa sngat ??ingat rmai org na kat kao ?? hish,., akustop dulu lah.. klau ta.. mmg betambah lah dose aku dok memaki2 ni..


p/s ;;pehal awek kao weh ?? dye add aku smate2 na bgtau dye da na mati ?? wtf !!

No comments: