Wednesday, December 16, 2009

i'm home !!

yeay !! i'm home jugak akhirnye !! haha... so,, pe plan cuti sem ni ?? dak2 intersaber de reunion.. tdi da tnye mam.. mmg ta pegi lah aku.. haha.. tape., tawun depan mseh ade.. btw,, umah best jugak lah.. tdi brg bukan maen bnyak..bnyak gile..bpak aku boleh plak bwak kete citra je.. mmg ta muat lah kete tuh.. haha.. so.. aku dgn cepatnye mmbuat keputusan yg drastik... ekot idea kak jai.. simpan brg dlam locker.. pastuh kunci locker.. wakaka.. tatau lah slamat ke ta.. sbb aku tkut kene saman je nnti... wish.. hbes duwet nnti.. lntaklah.. dri bpak aku mrah sbb kete penoh gile... lagi rela aku kene saman.. haha.. so.. now aku kat umah.. trase cam na menghilangkan boring.. tapi tatau na bwat ape.. sbb tade idea langsong.. bsok ekot mama g kedai.. wakakaka ... mintak2 lah cuti aku sem ni bermakne sket.. n mintak 2 lah cuti ni cepat hbes.. haha...

p/s ; kan aku da kte.. kejap je kao kapel tuh.. see what i say earlier ??? haha

sec p/s ; gud luck for ur futher study...

(:

No comments: