Thursday, December 2, 2010

he read my blog ??

haha . tak expect langsung kau akan bace blog aku weh , ye lah . even dulu kau penah tanye boleh tak nak bace blog aku , aku ingat kau mlawak je . haha . tapi weh , blog ni public . aku tules ape yang aku rase , seperti kate seorang blogger tu , na aku rase all bloggers pon rase cmtu kan ?

aku rase kalau aku ni bukan pemalu , dah aku tules segale ape yang aku rase dlam blog ni weh , n aku rase post aku dah mencapai 4 or 5 ratus , tetapi atas perasaan malu yang maseh ade , aku takkan tules ape yang aku rase akan memalukan sesape , please fhm , so stakat ni kau blom rase malu agi kan ? good .

tapi please abaikan ape yang tules tu weh , tu sume tulesan2 yang dibuat atas rase sedikit saket hati di dada or jiwa i guess ?? haha , please abaikan je , thnx (: . or for u , aku akan delete sgale entry2 yang aku rase aku tules dgn rase saket hati ,ok ?

n please , this entry is for him , not for u ,

No comments: