Monday, December 13, 2010

wana yuyunk

tadi aku bukak blog member aku , aku bukan follower dye . saje2 nak bukak , kot2 ade pape ke kan . sekali .ha amek kau !! dye post satu entry pasal aku weh !! haha ,. dedejut ke ?? haha

wana sayang . ni belog dye . n ini entry dye yang tules pasal aku . haha . woohhh . ingat senang ke nak dpat org tules entry birthday kat aku ? wahahaha .

n ouh ouh dye ORANG FIRST yang wish birthday aku ., haha .dekat tesco agi tau ., ngee. market tak market ? haha

btw wana, thnx for being there for me , even aku tggal kau haritu .hihi . tapi tapi thnx sgt weh . terhutang budi kot aku kat kau . kalau dari dulu aku dgr ckap kau tak lah jadi cmni en en ? takpelah .dah naseb aku kan ? hehe .


n wana . i hope u always being there for me . aku dah taknak mcm dulu okeh ? nak mcm skarang . klas sme2 . study sme2 . pointer naek sme2 okeh .ksi org2 tuh jeles same kite . hihi .

thnx again wana !!

p/s :wana yuyunk tu name aku bagi untuk dye dari dulu aku jumpe dye . tatau knape. org laen tak . dye sorang je aku kasi name tu kat phonebook aku . (:

No comments: