Tuesday, January 4, 2011

.

dah lame tak update kan . taktau nak update pe sebenarnye , tapi jeles tngok semu update2 kan , eh dah lame ke ? pape je lah ,. hehe

cerite baru . sedih ni , mlam ahad haritu keluar pegi midvalley . mahu dinner , dgn famly my uncle , kak fatin ij and abg ikram , so otw kak fatin book dulu before smpai ,sebab takut penuh n all stuff , so dah smpai mid tu parking and all ade lagi mase lebih so jlan2 dulu , window2 shopping ke kan , dengan abg ikam skali sume , then pegi lah kedai tu kedai ni , cousins nak beli brg mereka .,aku ? ikut je lah . hee .

at first ktorang 3 je , tapi last bile kaktin dah pilih mne nak beli . abg ikam join us ,nak byr lah kan , dlam charles n keith tyme tu , n i saw them laughing n all .dah start mate panas , bukan hati panas eh , hati panas tu marah ,mate panas ye kwan2 . maksudnye sedih dan nak keluar air mate , tapi tahan agi woo , wawa kuat kot , haha ,then da habes semua2 nak pegi makan lah kan , otw nak pegi makan tu abang ikram mintak amek gmbr ,yelah . aku kan photoghrapher . ahaha , sempat lagi kan .


but then time aku amek gmbr tu aku taktau knape tibe2 aku rase sedih gile,.sumpah sedih gile woo , n trus mcm nak nanges ,dah susah nak tahan dah . aku jalan blaknag2 n buat ilek je . aku dah cube tahan air mate tu keluar tapi degil , tetap jugak nak kuar air mate tu ,bapak ah , tuhan je yang tau cmne rasenye weh , sedih weh . tngok adek bradek cmtu , aku bukan nak kate aku tak bersyukur ,tapi the fact is , untun jadi cm dorang , sentaise happy je , pade pndangn aku lah .

nak kate aku tak bruntung ? untung jugak lah . tapi diorang lagi untung , abg ikram tu balek stahun bpe kali je . tapi bile dye balek .dye spent time habes2 dgn adek2 dye , abang aku ? bukan tak spent time langsung , tapi he's more to my parents n my adek2 , aku mne de weh , blek2 je artu , smapai2 je airport bukan tanye khabr aku ke ape , trus suruh bwak beg dye , dah mcam org gaji .=="


aku bukan nak kate aku tak bersyukur , yess aku bersyukur sgt ade family , tapi i envy them , they are all happy , n i keep crying when i see them .deeply in my heart i always want to be like them , tapi my parents are different , even though my father n thiers are siblings , sedih gile doe bile fikir2 , i swear u dont know how sad it is .


ok smbung balek , n when aku dah nanges tu , kak tin dgn ija tanye2, eh nape wawa nanges , diorang seems like risau kot ,. yelah ,tibe2 anak org nanges kan ,then aku rase mcm malu gile nak gtau . ntah . malu kot . dorang keep kate gtau je lah wawa . kot2 ktorang bleh tolong pape , lagi lah aku nanges diorang kate cmtu .abang pun kalau nmpak aku nanges lagi dimarah .tak penah tanye knape wa kenape wa ? takkan nye . tapi ni cousins weh , cousins , tanye knape aku nanges ,. aku dah malu nak ckap, then kak fatin tanye je lah cmni .

"wawa sedih eh ? aku angguk2 je , then " tngok abg ikram baek dgn kitorang ?" aku pun angguk2 gak ,only then i stop crying , kaktin kate .dah agak dah . she know how it is me n my family were ,ija also n they all also know how it is . she ask me to just sabar je dgn ape jadi . bukan wawa sorang je pelik why abg ikram baek gile dgn kitoran "kaktin n ija" .ramai org pelik . tapi nak buat cmne , rezeki dorang cmtu kan , aku ni yang ntah bile nak dpat cmtu dari abang sndiri ,. heh .


ape org kate , kurang kaseh sayang ? mcm tu lah aku ,. n aku salu dpt kasih syg lebih dari dorang than my family , aku bukan nak burukkan family aku , tapi bende betul . kalau lah korang tau ape rsenye , heh .

aku nanges tyme buat entry ni . aku buat entry ni je amej mase bebrape puluh minit or bebrape jam , sebab aku tak henti2 nanges bile fikir2 . omg i'm so sad . tktau lah cmne nanti mse cuti sem nak mengadap mereka ,harap2 aku berjaye lah mengharungi cuti mid sem nantii , amiinnn .


(:

2 comments:

kak fatin comel said...

jgn sedih sedih, we always here for u.
<3

farah wahidah said...

thnx korang .<3