Friday, January 21, 2011

housemates

tadi kua jenjalan dgn housemates . ingat nak pegi ipis , tapi sekali dah smpai , ipis tutup , damn , dalah dah jalan jauh . heh . tapi last2 decide pegi cangkir je lah . kat pp tu , byangkan ye , dari hostel berjalan ke ipis , lepastu jalan lagi ke cangkir , tak ke jauh tu ? aku yang dah bertekad takmau makan trus lapar .sebab ape ? sebab jalan santak jauh , haha

lepas tu duduk lah dekat cangkir , memule aku gagah ni , taknak makan , sekali perut berbunyi2 ,adoyy . saye baru makan sekali arini , so mmg patutlah perut bunyi2 , haha . dah hbes makan , lepak2 jap , pastu balek . lalau jalan blakang pp . bukan yang lalau cencelery , lalu fk , bpak ah , aku da cuak , dalah membe aku penah kene kacau kat situ , aku nak ckap aku cuak maluu pulak . i kan pemalu ,ahakz . eh eh dah dah , so dari kene malu depan housemates ,baek jalan je . aku konon2 gagah lah , jalan depan skali , haha . pastu dah kuar pp ,lalu jalan gelap tu lah . aku dah selawat2 dah . cuak doe , haha . tapi buat lek je . alhamdulillah takde pape , slamat agi . (:


dah selamat jalan gelap tu , lalu depan fk , teranglah jugak . aku tak penah woo smpai fk jalan kaki , last aku lepak depan fk sem lepas ,dgn housemates n friends , rinduuu ouh dulu2 , hehe ,
pastu benti2 kat depan fk , lepak2 jap , since i bawak kamera kan , so bermula lah sesi gambar bergambar , haha . best ouh . even bertiga je . hehe ,then bnyak lah org lalu2 lalang tngok . haha .ape pelik amek gmbr kat tmpat gelap2 kan ? tapi do i care ?? haha . *ayat dorang ,


tapi serius best , bnyak gmbr ouh amek tadi ,n we have fun though . even bertige je . hehe . nak tngok gmbr2 ? di fb ye kwan2 . hee. aku dah upload dah . tggal tngok je . n ouh2 .balek dari lepak tuh , ktorang singgah jap kat blok J . sebab situ mcm ade pnggambaran n stuff . mcm nak tngok lah jap . tapi dari kejap jadi smpai dah bunyik loceng pun dorang tamu pulang2 jugak . haha . aku mlas nak balek dulu . since ain takde kan , mlas ah nak dok uma sensorang .

tapi dah balek tu , mmg trus tebongkang . haha . n we're hve fun on that night . nanti2 lepak ah agi eh . (:

No comments: