Thursday, January 20, 2011

hey peeps .

tadi siang test akaun . boleh jwab sikit2 . sebab tu je yang aku fhm . cmne nak final nih ? adoyy ,

balek2 test rase mcm damn !! lapa gile , sebab memang belum makan dari pkul 11 tadi . sebab ngantuk dan tido dan tak sedar diri , so mcm ajak ah housemates makan , diorang tak sure agi nak kua mkan ke tak . dorang suh buat delivery , tapi aku takmau , sebab nanti bile dah oder makan kan , tunggu kat uma , pastu dah siap , turun ,amek mkanan , thne naek uma , makan , lepas makan memang mintak maaf lah , comfirm akan tgok tv n tido trus , cne nak kurus ? =='

pastu diorang mcm nak taknak . pastu kua g uma mmbe dorang ,kate nak buat assgment , so aku takpelah , kalau dorang tak makan ke ape , aku mmg taknak kuar , n trus decide takyah ah mkan mlam ni , hehe . kate nak kurus kan . hehe :0.

but then tetibe housemate text ckap dorang da kat ipis nak mkan ,nak join tak ? aku mmg tgh lapa , so aku ckap ok lah . aku pegi lah . tapi yang pelik nye dorang trus pegi , tak tnggu aku pun . lupe kot . da smpai ipis bru ingat , takpe2 . aku tak kesah .

da mkan2 sume then decide nak lepak mane2 . sebab housemate aku takmo balek awal . bosan katenye . aku pun mengiyakan lah sebab mmg tgh boring dan bosn . eh buka bende yang same ke ? pape je lah , yang pnting tgh bosan tadi kan . so aku ajak ah mereka g depan library , tmpat aku salu lepak dulu mse zaman2 kegemilangan kan ? tibe2 mengibau kenangan lalu plak . ape lah nasebbbb . haha

but then lepak2 dgn housemate n friend best gak ouh . there were 4 of us , ok lah , best jugak lah . aku boleh bukak lagu2 aku kuat2 n takde sape marah , hehe . then diorang ni amek2 gmbr pulak , yup , housemate suke gile amek gmbr , n housemate agi sorang pun suke gak . the friend tu pun mcm suke gak aku tngok .so dorang pun amek2 lah gmbr , since i'm not wearing my tudung arini , so aku tak join lah , kantoi suda . haha ,. tapi tibe2 bat fon housemate dah dekat nak hbes , so tak boleh lah nak amek gmbr agi ,n fon aku takde flash . n the other's pakai fon tak de kamera . so balek lah jom . haha .

ouh ouh btw , mase onthe way g depan library tu nmpak kat fsp punye tingkat atas skali mcm ade org nak kene belasah , taktau lah sebab nmpak mcm yang sornag tu didorong ke dinding dan sorang tu mendorong org tu ke dinding , dan lagi sorang tngok je . so aku trus fikir nak gado ni nak gado ni . haha . tapi macam tak je , bialah . urusan mereka kan .


so pas tu bejalan lah kami balek lalu fsp . patu tibe2 dgr mcm org jerit2 , ingtkan ceramah kat masjid tak hbes agi , upenye org2 yang sebok mempromote calon2 mpp unisel . haha , nanti aku cite laen . pastu smpai hostel makcik aku yang mude staun dari aku yang study kat unisel ni tegur aku n ckap undi lah dye ,. aku dah mcm . like seriously ?? kau pun join gak ? haha ,


then housemate pegi uma membe dorang ,. sebelum tu aku tnye dorang , aku ni susakan ke ? aku takut aku ni dianggap menysahkan , menyebok je kat dorang , but alhamdulillah dorang kate tak . lega siodd . haha . then balek uma , tuka2 baju , nak tngok tv , mse tu bru pkul 11 lbh . bukan2 . pkul 12 dah mse tu . nak tgok tv , baring ah kat sofa .erk , sofa ke ? boleh lah . sofa lah , baring kat sofa tu , tngok tv , last2 aku terbngun tadi , tv tngok aku , skrin tv pun dah gelap dah . transmission end ,. siodd . aku nak tngok ghost whisperer lah !! ,.

maybe penat tadi bejalan dan begelak . haha . the most interesting part kan , aku borak2 dgn kawan housemates , she is a chisnnese , n i found it fun talking to her , speaking kn of course , haha , that's how we can improve our english ye kwan2 . by talking to the non malay , n speak english . not malay , haha .

skang ni tatau nak buat ape , naseb baek dah boleh on9 ,kalau tak taktau nak buat ape . teman texting aku sedang drive . otw balek umah . cepat lah smpai uma . da bosan dah ni . haha .


sorry for the looong post . ni kire balas dendam lah ni sebab dah lame tak post new entry kan . hehe .

btw ,

fuck you !!

miss you !!

* its for 2 different person .

p/s : today is my cursing people day .

sleep tite sweet dream . (:

No comments: