Friday, March 26, 2010

asal weh ??

weh .. ape hina sgt ke aku ni ??

"tah knape dya na rpt dgn aku ..ape bestnye aku ni aku un tataw"

YA ALLAH .. tolonglah .. asal na jdi cmni ?? kau na benci aku sgt lah kan skang ni ??

time kaseh lah weh bwat aku cmni kan ...

kau na bwang aku lah skang ni kan ...

ni blom lagi aku cerite kisah silam aku ...

klau aku citer .. tah2 kau ludah aku kan weh ... sape tawu kan ..

aku ingt bile da kwan .. baek lah .. cmni rupenye org ek .. mmg unpredictable kan .. na jdi tetibe je.. babi lah kan .. sial doe.. tgok . aku da stat memamki blek ...

ni sume stat dri ape weh ?? aku ta fhm lgsung.. since aku mmg da anggap kau bukan kwan baek lah weh .. aku da anggap kau kakak aku la weh ...

asal kau na bwat cmni agi kat aku ??

asal ?? trok sgt ke aku ni weh ?? smpai kau bwat seterok ni kat aku ??

jumpe aku tana .. msg ta reply..dlam klas mcm stranger.. aku sumpa ta fhm ape tgh jadi skang ni ...

sorie lah weh klau aku bwat slah ..tpi kau suke anggap buruk kat aku kan .. kau tatau lah weh .. bpe rmai org mengutuk kau dpan aku .. aku diam je.. aku ta snggup na citer kat kau ade org mengutuk kau ...


aleh2.. aku dpat tawu .. ade org citer kat kau aku mengutuk kau .. babi kan spe yg cite tuh ..

klau aku dpat org tuh .. mmg lah siap aku kejekan .. sial doe ...sje na jaohkan aku dri korang due .. lagi2 kau weh .. ha kau lah spe agi ??

tolonglah jgn bwat cmni .. kite ade bnyak lagi sem na kene sme2 weh ... takan lah spanjang tuh na kene bemasam muke kot ??

sorry n thnx for everything... "kakak"



):

No comments: