Wednesday, March 24, 2010

weyh weyh weyh ...


fuhh fuhh fuuhh... tiup habuk jap kat blog ni .. kui3...sorry la yeh. da lme ta update ini blog.. bnyak bz lah skaran ni .. dgn study kat unisel ni lagi....hari hari ade klas.. cmni lah kan dunie student ...pastuh dana hamper kene bar lah sume.. haha.. gile slamber doe.. na ikene bar un boleh ilek agi .. haha.. pastuh dgn msalh2 yg menimbun agi kan .. si ALIP lagi ni .. pastu da ade prob bru .. ade plak an backstabber di kalangan kwan2 aku ni ha.. wah3.. depan depan nmpak baek .. bebudi pekerti ... tpi ha .. blakang2... ha amek kao ... mulut mcm longkang lah kan .. ha ape ?? na tawu aku ckp psal sape ?? kao lah !! yg lelaen jgn terase yeh .. bak kate peribahase .. sesiape yg mkan cili .. dye lah trase pedasnye kan ?? ahah... jdi skang ni kan.. aku ta de lah mintak org tuh mintak maaf ke .. mlutut depan aku ke .. tade sumer tuh .. aku na kao sdar ape slah kau ... dan sudah2 lah tuh yeh memburukkan aku . heish .. patutlah aku rse ta sedap ati akhir2 ni ...


):

No comments: