Friday, March 26, 2010

syg syg syg


skang sume da jelas lah kan . aku da kte da ade org badmouth kan aku kat kwan2 baek aku ... n sape org tuh .. we'll find out later .. mungkin kah org tuh dikalangan kwan2 aku sndiri ?? tape2..

ouh ye... tdi kazen aku chat dgn aku kat fb.. dye kte dye tgh tetekan lah lbih kurang .. sbb kawan baek dye bwat trok kat dye...sian dye .. dye bnyak mslah .. dgn bf dye lagi ...dye kate.. kwan dye tuh kan .. depan2 gile babi punye baek lah kan .. blakang2 mengutuk ta ingat dunie wa ckap lu lah kan !!..heish3.. ksian dye .. tpi bile dye tnye knape kwan dye bwat cmtuh kat dye .. kwan dye bulih plak bwat bodo je n bwat2 mcm tade msalh .. wtf man !! asal kejam sgt kao ni .. kau ni mnusia ke ape weh ?? ha kan .. pastuh kwan dye da bwat bodo je.. pastuh boleh plak an post2 status kat fb .. yg trok2 plak tuh kan .. sian dye ... sme2 lah kite bedoa yeh smoge kazen aku ni bahagie...hee..

n btw.. aku rse an .. keadaan aku skang ni ade sket mcm keadaan diatas.. sket je lah ta bnyak .. sket je .. sket je lah weh .. mne bnyak un .. heih .. n keadaan ni bwa aku sdar.. bhawe we're cannot trust people dgn sewenang wenangnye .. nnti org laen boleh pijak kpale kan .. *tht's what my frend thought i ..*.. pape je.. tpi mmg keadaan ni bwat aku jdi sdikit lebih mtg dlam idop..sdikit.. even sdikit .. tetap ade kan .. haha...

ni sume lumrah idop.. klau tana ade cmni.. pegi duduk dlam utan sne.. tade lah msalh dgn manusia dah .,. tpi tmbul msalah laen plak kan .. dgn binatang2 kan .. haha

eyh mcm trase mlas na taip lagi .. okie dokie.. bubuye..


p/s ; i love u lah kwan2 baek sye .. jgn fikir bukan2 agi keyh..
(:

2 comments:

Anonymous said...

u nak tahu siapa punca u all b'gaduh?
'the kawan sampai mati' don't trust her much.

wawa the beayR said...

who r u btw ?? thnx !!! i really2 appreciate that my fren ... (: