Wednesday, March 10, 2010

saia farah wahidah ..

percubaan pertame pkai shawl pegi klas suda bejaye..

respon2 nye ialah....

scha ; lawa nye beayr...

zata .. kao pkai slendang lagi lawa dri pkai tudung N ta pkai tudung.. wakaka,.,

yg lelaen tuh ... kao mimpi ape ni pkai slendang ni ???tapelah ..aku da insaf kot.. ingt na pkai tros cm ni smpai grad.. wah .. angan2 tggi tuh .. haha..

btw kan .. unisel de bwat mcm2 fair.. tade lah mcm2 sgt kan .. ade pc fair,,, pastuh ade bazaar fair.. pstuh ade kmpen tana mrokok... yg pling ta tthan tuh ,, yg anjurkan kempen th kan bdak2 sport ,,, tpi2,,yg bwat event tuh un kaki rokok,,, cmne ? spe lah na ekot kan .. haha...tapelah ...lntaklah kan .. btw..aku da dpat flip flop roxy 1 agi.. sbb smalam mse pegi du tuh .. boleh plak an ptus selipe aku ,, tension je.. dalah na pegi kuar dwet tapi rmai gile kan .. sbaek ade kwan yg baek na bgi pinjam dwet kat aku an .. hee...kire aku having fun jugak lah mlam tdi dgn mlam smalam kat unisel ni ..*having fun lah sgt kan .. tpi de bende jdi.. tdelah besar mne un kan ,, tpi menyakitkan ati aku lah .. ta perlu lah aku sbotkan disini.. ty ade plak mulut2 yg jhat kang ... heish.. susa idop kat unisel ni ha.. haha...

n mlam ni kan ...aku na [egi try audition teater,, yeh teater.. i know klaka.. heish... tpi aku na cube aktifkan diri aku lah kan .. n aku da tnye mama.. mam kte ok lah ,, asalkan ta menganggu study da kan ...

No comments: