Monday, October 11, 2010

Farah Loliloli

tetibe ade name ni wujud kat inbox fb aku . malas aku nak type balik .aku copy paste je ape yang dye hantar kat aku .

fuck u this morning!!!!

Between You and Farah Loliloli
Farah Loliloli October 11 at 4:34am Report
ahaaha. ko akan malu,...fuck!!
Farah Wahidah October 11 at 4:35am
wtf man ?? bende kau ni ?? amek gmbr aku dengan tujuan nak buat aku malu ?? hahahaha ..boooooo !!
Farah Loliloli October 11 at 4:38am Report
aha..bukan pic je aku ada bodoh...tunggu je lah,.malu mana cukup aku kasi...ada lagi....wait n see,..ni apa yg ko buat kat kelas..ni yg aku bls..see u sundal gemuk! bye
Farah Wahidah October 11 at 4:40am
buat kat kelas ?? kau sape doeh ?? ape function kau wat cni doe ?? aku mcm tak fhm je .. ouh .. ke kau ni yang tadi aku baru delete ?? haha .. adehh .. sian tollah ..
Farah Loliloli October 11 at 4:45am Report
mana pulak ko delete>>>.ni aku dah lama buat fb,motif aku benci ko! tu je...jap,.bagi aku 1 minggu je..ko akan jatuh beb..salam dari bdk2 dt2.k.lagi ko syak! lagi bagus beb.ok lah,aku banyak kerja nk malu kan ko ni.banyak org suruh buat.xpe ko tunggu k,tidur dulu
Farah Wahidah October 11 at 4:48am
jap2 .. dt2 ?? bende tu doe ?? trangkan boleh ?? bnyak org suruh jatuhkan aku ?? haha yelah .. bwat lah crite bebnyak ye .. (:
Farah Loliloli October 11 at 4:51am Report
buat cerita lah sangat kan..huahua..doi...ko duk u nye lama pun ko sengal.apa2 pun ko akan akan tahu sape aku k..di cafe nanti.see there.
Farah Wahidah October 11 at 4:53am
memang lah aku dah duduk sini lame .. so what ?? dt2 tu bende ?? aku tak penah dngar pon .. kau sorang je tau kot. adehh .. dah takde life ke kau ni ??
Farah Loliloli October 11 at 4:54am Report
life ada xde ko kot...ko yg xde life xlama lagi..ko tunggu je lah..k
Farah Wahidah October 11 at 4:56am
aku insyaallah life lame agi .. cube lah kau g buat solat tahajud ke .. tenangkan sikit ati kau tu .. bende yang aku bwat kat kau doe snanye ?? adess..



tengok . dye siap pakai name farah doe depan tuh . babi tak babi lah . acah acah macam budak unisel . kate ape yang aku da buat kat klas alah apelah . mcm siall je org mcm ni . elok buat mkan kat anjing je . bodoh betol . heih . menyirap aku lah . . rupenye dah ramai yang kene .. ape bende lah org cmni .dah takde keje .
setel dah . kot ??



4 comments:

mahira majme said...

sapa tu bear ??
len mcm je aku tgk .

farah wahidah said...

tulah yang aku taktau .. pelik kan ?? haha

mahira majme said...

pelik sgtsgt . sian kat kau . ntah apa2 nth dye tu . dah lah amek pic kau .

farah wahidah said...

tau takpe kan .. pengecut je bwat cmtu weh ..