Thursday, October 28, 2010

orang kate saye perampas,pengacau . :(

this is for u ,

hey , aku taknak pon lah laki kau , aku boleh carik laki aku sndiri nanti , alah , kalau aku nak kat laki kau skali pon , laki kau takkan mungkin nak kat aku . apelah .kau jgn ingt aku ni jht sgt weh , aku tau lah aku ni takde lah lawa, tapi takde lah aku ni desperate sgt smpai nak amek laki "kawan baek" aku sndiri weh . fikirlah !! adehh . besusa paya aku da trang kat kau dulu . yes !! dulu aku mmg ade lah suke . tapi sume org pon suke lah ngek , hbes tu kau nak jeles kat semua org lah ye ? yang sesape yang suke laki kau tapi kau tatau , tu pun kau nak jeles gak lah kan ? tak fhm aku , stop2 lah marah aku . AKU TAK NAK KAT LAKI KAU PON .

2 comments:

nur mahira majme said...

kenapa nie cik bear ??

farah wahidah said...

adelah msalah sket dgn member aku ni ha . biaselah . mude2 ni kan . (: