Saturday, October 16, 2010

i'm not in love anymore

nahh . i dont love him anymore. bwat pe lah nak usehe suke or love lagi kat org yang dah benci kite an .tsk tsk.

aku post ni kat wall mmbe aku tadi . dye pon sokong 1020% .haha .tayah nak bnyak sngt persen lah kan wawa . haha tapi sireus dye mmg sokong ape yang aku post tu . sebb dye antare manusi2 yang tau ape crite cinta aku yang tak kesampaian .dye sorang yang salu ade tyme2 aku need somenone to talk about him . this n that . aku sayang dye sangat2 weh ..

berbalik pada title . aku skarang dgn rasmi dah takde pape prasaan kat sorang lelaki yang bername S seperti yang korang tau aku suke gile babi kat dye . dye bace ni mati aku ,tapi lantaklah sane. nak bunuh aku bunuh lah . konon2 malu lah aku msg dye ckapa ku suke dye . adoyy .

dye skarang dah benci aku .membe aku tanye ape buktinye ?? jelas sngt weh .bile jumpe skarang . dah tak penah nak tegur aku or pndang muke aku pon taknak weh . padahal dulu kalau jumpe aku dulu lah yang ditegur oleh dye . tapi skarang ?? takde nye weh .

itu satu . then mmbe aku kate dye pon bengang sbb si S skang tak tegur aku lagi . mane pattu mcm tu sbnarnye . ye lah bende cme stakat aku ckap aku suke dye je .bukan ape pon.n tak semestinye kalau aku dah ckap aku suke dye pastu dah taleh kwan dah . pape tah .

aku jawab lah . mybe dye malu kot bile dapat tau aku suke dye . yelah . aku ni bukan lah hot or lawa kan . tapi atleast jage lah prasaan aku ke ape kan . fine lah dye tak suke aku . tapi why dont ckap je dgn aku yang dye tak suke aku n buat mcm biase je . ape susah kan .

mmber aku marah bile aku kate dye mau kot. pemalu taik kucing !! member aku marah betol doe . haha then aku reply lah . pemalu ?? haha malu bile dapat tau aku suke dye je kot . sebab tu jadi malu kan . kalau tak amen lah ade malu . heih

ade lagi tapi malas nak taip .dah lenguh . tapi last2 mmbe aku kate jgn lah buat mcm ni kat org laen . org boleh reject kite . tapi tak eolak untuk kite reject org . hehe aku pn takde lah kot nak berdendam . bende dah jadi kan . nak buat mcmne lagi kan . hehe.




last2 dye kate cmni
org kate...klu skunk ade cinta ntuk kite.terima je.
takut nnty...mse akn dtg.susah nak dpt.

so pasni .aku sendiri akan ikut ape yang membe aku sarankan tu . ade org suke trimr je . tak kesah lah sape un . asal tak mengkecawakan org dah lah mcm org kecewakan aku .

best pula entry pnjang2 cmni kan . hehe

(:

No comments: