Thursday, October 28, 2010

taman ilmu is a history bebeh !!

duk kat taman ilmu tu en . yang kosong ,takdde pape, pastu dgn kwan yang ilang2 . ye lah . eh , ilang mksud aku tu ,takde kat umah , or da tak ingat umah maybe ? haha . ye lah , dari master bedroom sku tu yang untuk 4 org , selalu nye tggal 3 org .kekadang tggal 3 orang . kadan2 tggal aku sensorang je . tapi naseb baek aku ni jenis yang tak kesah, kalau aku ni jenis yang kesah , tak suke ditinggal , mmg kecoh abes la kan , haha .

pastu ,kalau sesape nak duk taman ilmu , baek siap2kan transport awal2 keyh , kalau taknak jadi mcm aku ni ha , diperbodoh bodoh kan je ,kate dulu mase awal2 sem , ok ,takdehal , boleh bawak , tapi last2, tngok lah ape jadi , kene tggal elok je , dye dok besuke rie, aku kat umah sensorang merane . pe cer bai ?

so .the konklusion is. fkirr2lah dulu masak2 ye kalau nak duk tman ilmu , susah !

No comments: