Monday, October 11, 2010

setel dah ? ke ?

ape yang dah setel ?? al zetsu ni lah . mcm cibai je doeh .bukan al yg real . sorry . tapi org disebalik alzetsu ni lah .. heih .

aku siap dapat no the real al zetsu . sape dye alzetsu ? org yang aku delete kat fb .sbb dye tipu .dye boleh kate aku add dye .padahal aku rase dgn yakin .dye yang add aku . aku pun marah lah dgn nada memaki sikit . aku taip cni .

me : the fuck !!
bile i add u ??
rasenye u yang add i .


dan dye pun taknak mengaku lagi . n dye marah sebab aku ckap fuck kat dye. mcm ni.

dye : ape pagi2 dah dpat fuck ni ?

aku pon buat bodoh lah dan berkate .

me : ok lah ok lah .
kalau u dah taknak mengaku u add i .
n i pun tak mengaku i add u (which of course not )
i delete u lah .


lepas tu dye dengan nada sellambae kate

dye : ok .deletela
it's ok .


aku pon delete lah dye . tak smpai stgah jam . satu msg datang kat inbox aku .name profile dye depan tu farah . ape yang dye hantar ?bace kat post di bawah ye .bengang tak bengang lah kan . dalah tetibe . aku da mcm tak fhm . nak kate dak2 unisel. snanye mcm ye .sebab dye katte ape yang aku buat dlam kelas dye nak balas balik lah apelah .sume. n dye ckp jumpe kat cafe. tu yang mcm mengobviouskan lah snanye.


tapi tibe2 ade satu lagi msg masuk kat inbox aku ,dye suruh bwat dek je kat minah tu . da ramai kene . bapak ah . lagi aku tekejut . pergh . ade juga manusia cmni .rupenye si yang msg aku ni dah kene jugak dulu . dye penah syak membe dye yang wat smpai gaduh2. ksian doe. lepas tu dye suruh cari pulak org lain .kalau nak tau lbh lanjut .


aku pun msg lah org tu . jumpe gak lah fb dye . aku da tnye .dye kate bende berulang .lepas tu dye boleh tanye aku ade tak kawan dgn org name al zetsu ni . aku ckap lah ape jadik . lepas tu dye bagi aku pemahaman .aku pon fhm . n dye siap bagi no alzetsu yang real. n suruh aku cal si al tuh .suruh al tu on9 fb dye n bwat ape yang ptt.

lepas tu aku pon cal lah si al tu .kalau betollah ape yang dye kate .cmni lah . upenye ade org hack profile dye .dan mereka .dye kate dah lame da bende ni jadi .aku tah org keberape, dye kate orang2 yang suruh aku call dye tu mmbe dye skolah dulu lah apelah . pastu dye kate na g bsuh muke pastu on fb dye jap. ksian dye doe snanye. sbb dye kene susa paya bngun dan g on9 fb dye dan buat itu ini . siyes sian .tapi dye da add balek n buat ape yang ptt lah . alhamdulillah ..



yang skarang aku ta bape nak fhm .kenape perlunye orng mcm tu kat dunie ni ? adehh . kepada yang berkenaad, silelah insaf . (:

No comments: