Sunday, January 24, 2010

eyh bodo !!

kao da ta reti2 ke na mintak maaf ?? da tntu2 kao yg bwat slah kat aku an .. lagi kao boleh bwat bodo je.. sket ati btol lah... kao mmg bosan kan klau ta crik msalah kat org ?? ish aku ta fhm btollah dgn kao nih.. pe lah msalah kao ek ?? aku call kao .. boleh plak bwat sore tkot kan .., *spe ni spe ni ?? tawu un tkot.. aku bru gertak siket tuh .. blom aku gertak bnyak agi.. pastuh boleh plak kte na call aku blek kan .. tade un .. babi btol... dalah membabikan aku .. pdahal kao tuh yg babi... suke sgt crik msalah dgn org.. da tatau malu ke ha bodoh ??!!! aku na kte bpe kali .. kao tuh da lah betaon taon lagi mude dri aku... kalau kao lagi tue dri aku boleh lah .. ni kao lagi mude kan...lagi mao kuang2 aja sme aku yg tue dri kao kan... haih... aku ta fhma kao doe.. sumpah aku ta fhm...knpe lah kao sukje crik msalah dgn org laen ?? hey .. get a life lah bodoh !! kao tuh mude lagi .. skolah un ta hbes agi .. da blagak mcmkao da sbaye dgn apex plak an .. aku tawu lah kao ade abg .. ingt aku tkut dgn abg kao ke ha bodoh ?? one more.. aku ta kte aku perfect ke whtever.. just aku na kte .. aku lbih elok dri kao .. even sikit.. aku ta suke criok psal dgn org laen.. n eyh2.. kao mmg bodo kan ?? dpan2 tade plak kao crik psal dgn org laen.. especially aku an .. kao tkot kan alip sial ???!!! tkot ckap je lah doe.. aku ta kan kcau kao pnye.. bajet boleh kte kan .. sebaek aku pmpuan.. klau ta da lme tangan naek m=kat muke ?? babi gile kao doe.. ingt kao laki .. aku tkot kat kao lah .. aku penah pukul laki kot.. so aku ta tkot lah weh.. hish...


klau boleh smpai minggu depan un aku na maki si alip ni .. tpiapekan dye.. aku tana tmbah dose da... haha...tpi alip .. plees.. jgn suke crik psal lagi boleh ta ?? kao tuh kecik kan .. org rmai lagi besar dri kao okeyh !! haih..

p/s ; kurang da sikit mrah aku ...


No comments: