Saturday, January 23, 2010

kepade seorang manusia yg kurang ajar..


<-----budak sebelah ni mmg babi doe.... aku sket ati gile kot dgn budak sorang ni.... dalah kecik lagi.. pastuh blagak mcm da besar gile plak .. sket doe ati aku cmni.. aku bgi lah nasehat .. dye boleh perbodoh2 kan nasehat aku tuh.. sial ta sial org cmtuh.. kao tuh dalha prangai cm babi.. muke tadelah hensem... tpi blagak hensem.. babi gile lah.. hish. entry aku kali ni habes bwat maki dye sorang je...

so ,, kpade Tg Muhammad Aliff Nazriq Bn. Tg Roszemi ..ni nme yg dye trok kat ms lah.. or nme glamer nye.. alip..sile2 lah berfikir dgn betol.. jgn ingat kao sorang kuat.. mentang2 kao lelaki,, kao ingat kao kuat sgt lah kan.. babi btol... aku fikir kao tuh kecik agi je tao.. klau ta.. da lme da tngn aku naek atas muke kao.. sbaek aku dok jaoh .. klau aku dok kat kg.. mmg da lme da lah kao kene dgn aku .. hish... memaki lagi.. trok tol lah kao ni kan alip.. ingt .. kao tuh lagi mude 4 tao =n dri aku .. aku tade un ckap aku perfect ke ape kan.. tpi kau sgt2 kurang ajar... aku da tatau na kte ape lagi da weh.. kao da mkin mlampao kao tawu ta .. haih.. aku ta fhm tol ..

p/s ; sorry aku publish gmbr kao.. aku bengang kot... haha


(:

No comments: