Tuesday, January 26, 2010

harini punye kejadian...

ok... aku bngun sgt pagi ok harini... tpi tatau knpe boleh bngun sepagi ituh... haha... i aku komen2 dgn sorang mamat ni... n aku komen dhn dye.. aku asek begelak ketawe je.. smpai aku kte kat dye yg aku golek2 gelak... haha.. pastuh dye tros kte na pitam sbb ta boleh ade org puji dye.. hahhaahaha.. danny .. sumpah kao lawak doe.. suke kawan dgn kao doe.. eish... jgn lelebeh.. kang ta psal2 kene maki dgn gf dye.. haha (:

n tdi pagi klas 10.30... aku telah bejaye dgn plan aku smalam.. iaitu msuk klas sesuke hati .. yeay!! haha.. tukar group sesuke hati... member2 rmai kte tukar je.. msuk je mne2 sesuke hati.. sbb skang mmg da beterabor gile...mcm babi je management kat unisel skang ni kan .. haha..

n klas tdi ptg... ceh kao.. mcm skang da mlam.. haha.. ok2.. klas tdi .. macroeconomic.. bpak ah.. pack na mmpus.. klas dalah kecik... punye lah rmai.. adelah pulak due org india dok sebelah aku .. na bwat cne.. da tuh je tmpat yg ade okeh... heh... sgt excited doe dye blaja.. aku ta fhm agi.. dyorang da dpat da ape yg lect tuh ajar .. haih.. cmne diorang boleh pndai heh ?? haha... tpi ok lah klas..

tpi kan .. adelah satu kejadian yg mmg aku takan lupe doe.. kejadian merebot seseorang na msuk dlam group.. aku lmbat beberape saat je doe.. hesh.. klau ta da dapat da.. agak kuciwa lah disituh.. yelah .. sejak ketiadaan juan ni kan .... sumpa aku ckap kao lah .. keadaan mmg da mcm sgt laen gila babi punye... hesh... saba jelah ye wahai diri....


ok .. da hbes melalot... till next time.. (:

No comments: