Monday, January 11, 2010

unisel fees isue part 2..

haha.. rmai gile kan yg complain psal isue ni kat fb lah..ms lah.. aku tngok..rmai yg da maki2 unihell tuh. haha,,, btw,, mmg ptut un kan.. na naekkan fees sesuke hati plak an.. diorang ingt student unisel ni kaye2 ke he ?? haha... last sem ok je..tetibe sem ni na naekkan sesuke hati mak bpak dye plak an.. haha,. skang ni mmg da kecoh gile lah kan.. siap ade na serahkan memorandum bnthan lah kan kat MB selangor ,,si khalid tuh.. tulah.. pengurusan selangor skang ni mmg da trok ouh.. dulu2 nye pengurusan under khir toyo aku tngok ok je.. ta penah ade mslah cmni kot.. skang tngoklah.. siap da dpat title negeri paling panas agi,, hambek kao .. pdan muke .. tah pape tah.. hari2 aku tngok brite kat sinar harian tuh,, asyik ade brite psal slangor jew..naek harge ini lah.. naek hrge ituh lah.. haih.. ta pham aku lah..

eyh2,,sbelom aku mncarot lebih trok lagi ,, baek aku stop dulu... haha...

p/s ; da ta sabar na blek unishell tecinta ku ituh .. wlaupon bnyak msalh .. haha,,

sec p/s ; hey ,,how about ur university's life ha dude ??

No comments: