Wednesday, January 27, 2010

fob ke shah alam part 1...

since aku da bce blog mmber aku .. n aku terinagt ade mmber aku gtawu tdi ... bhawesenye.. FOB na tukar oegi shah alam.. babi kot.. bak kate mmbe aku kan .. even kat sini dlam hutan.. tpi still rse susane kampus kan ...klau kat shah alam kan .. mcm umah kedai kan .. then dye punye hostel un cam falt je .. babi doh.. tana pindah sne.. act dri sem lepas agi classmate aku de gtawu.. tpi mse tuh aku bwat bodo je lah kan.. ingat dye bwat lawak je kan .. tup2 skang d akuar brite plak.. dekan ktge.. in progres... ya allah .. tolonglah.. aku tana pindah unisel shah alam.. tolonglah .. tana kat sne.. nnti mestih ta best da.. da ta boleh jalan rmai2...bru na rse kot jlan rmai2 pegi klas.. since mmber baek aku yg bwak kete da dok luar..*aku ta slahkan dye ok... mmg lah aku kene jlan kaki g klas kan ,..haha... tpi aku act mcm bru na rse kampus life taw.. jlan kaki g klas... rmai2.. haha

ok.. da hbes melalut... bsok na mengumpat agi...

till then...(:

No comments: