Sunday, January 31, 2010

kepade budak kurang ajar part 2


"wei , wawa ^^
aphal kau cari pasal ngan aku ? aku ade cakp ape agie kat kau ?
sial ke ape kau nie ?

jangan sampai aku datng tempat kau , banyak bunyi lak dalm ms....."


statetement di atas ialah .. statement yg diberikan budak di tepi ni .. kat page P.A ...
padahal aku rse aku tade lah menyampuk sesape punye pebualan.. aku just say .. gud luck comp je kat bebudak yg msuk comp kan.. heish.. tolong lah alip... aku penat doe na gado2 dgn kao agi.. bosan dah weh./. bnyak agi keje aku na bwat weh slaen gado dgn kao... heish,,,kao na dtg tmpat aku ?? kuale slangor ni kao tawu ke heh budak ??kao kan asal klantan.. ouh.. klantan .... pttlah kao kurang ajar ye ?? haha... da lah weh .. bosan lah gado dgn budak yg kurang kaseh syg cam kao ni .. heh !!

No comments: