Monday, January 4, 2010

result part 2..

result da kuar weyh.. pe prasaan ?? sdeyh ade.. gmbire ade kot.. sdeyh sbb pointer drop gile !!! shitttttt !!! happy sbb aku ade lulus subject yg aku ta sngke lgsung akan lulus,,,n ade mmber aku yg study tpi fail,,tpi aku lulus... *phm2 kan lah ek...huhu... tpi tkut jugak ouh...sbb tkut ptptn kene potong,,,sbb pointer cm hampeh kan ... tpi tape,,klau kene potong un., aku bulih bwat blek,.,.,.insyaallah... huhu,, mama da jnji na bleikan hadiah klau lulus,.,.,. n now aku da lulus,,, akan ku tuntut hadiah tuh.,. wlaupon aku lulus cukup2 mkan je kan.. huhu... cmne dgn kwan2 laen ?? tataulah,, nnti aku tnye diorang lah... tpi yg sure,, rmai fail FA1 n kitorang akan repeat reramai sem depan ... tade lah glabah sngt,, *bak kte syazrin.. huhu,..,

ok,,smpai disini sje aku tules hrini lah... penat,,,

(:

No comments: