Tuesday, November 30, 2010

hari ini hari isnin .

as u see from my last entry . i slept at 7 am and i woke up at 7.30 am . haha . tido stgh jam je kan . cool kan aku ? haha .

the consequence from that is ,klas pagi takde ngantuk sgt , sebab yang ajar encik zainal . best . haha .so tak ngntok lah kan . duk depan agi . mmg lah , hihi , tapi tapi . klas lepas tu wa ckap lu , ngntuk ye yang maha amat sangat , yelah kan , dah tahan ngntuk untuk sejam yang pertama, pastu g pulak mkan . pastu mgg aku dah kat awang awangan lah kan , haha

lepas tu klas financial management pulak tu ,yang ajar puan hasbi pulak tu . ni bukan alasan lah kan , tapi mmg dari sem lepas kalau kelas dye mmg aku ngantuk . kalau aku boleh tahan ngntuk kat kelas dye , mksudnye sepanjan kelas aku memerhatikan si pujaan hati je lah . hahahahahahaaha .

pastu da habes klas financial , g teman ze zaty buat add drop dye segala bagai , da siap balek , dlam pkul 1 gak lah ktorang balek , ontheway balek hostel tu , gua mmg da aim katil gua yang empuk tu je lah . sebab mmg da penagt n ngntok sgt weh .

sesampai smpainye aku kat hostel . aku tukar baju ,then tros "bum!!" kat katil aku yang empuk tu . haha .tuhan je yangtau lah betape aku bersyukur ade katil ni kan . hehe . tapi sbelom tutup mate ,gagahkan dulu lah kunci jam pkul 2 . since klas aku pastu pkul 3 , so sempat lah bngun mandi ,solat segala kan .



sekali , ha amek kau . pkul 7 lbh baru aku terjage , sebab posh yang tersayang msg ajak g mkan . aku un bngun lah tros , n bla bla bla .skarang pkul 12 suda . n aku still ngntuk agi . haha

nyte !! (:

No comments: