Wednesday, November 24, 2010

mirwana

kan minggu ni ade feskon unisel kan ??tatau feskon tu ape ?feskon tu stands for festival konvokesyen unisel. ye lah .yang orang konvo2 tu lah . ape lagi . haha . then ade lah mcm uptown2 n stuff. ade lah beberape kedai yang jual baju , slendang n stuff. then smalam ade forum ape tah . i ta tengok un . sebab mcm mlas, haha . pakatan punye kan ? haha

then tadi ,23/11 ade mcm konsert something like that lah kan , ade mirwana , pastu yang best tu ade akhill hayy , mmg tak gerak lah aku dari situ , ape aku kesah pakatan ke ape kan. haha gile hipokrit tau , haha .lantaklah . best gile kot mirwana . i gile suke mirwana tau . mmg dari dulu dari tade faizal tahir,smpai ade faizal tahir , smpai da tade faizal tahir balik still dgar mirwana agi , ta stop. eh jagn ingat muke rockers orang kate samseng ni tak dengar nasyid , apelah , heih .


yang pentin aku suke gile mirwana, na ade kahill hayy , smpai hbes baru aku blek , sebbabek ade kwan2 aku yangs gt2 baek , kalau tak melepas aku na tngok mirwana, na harap dye, mmg tak lah kan , haha,

memule si alyaa kate ade sorang ni mcm faizal tahir kat bawah khemah sbelah stage, pastu aku tngok2 lah kan . eh tade mcm f.tahir pon , haha , sklai dye kate , eh mirwana lah . aku da mcm nak tejerit kot. haha happy sngt kan . memule i thought mcm nak amek gmbr dgn mereka sebab ramai mcm amek2 gmbr kan . but ince i';m not wearing tudung that time , so what can i do kan ?haha . aku tanye kawan aku ,kalau mcm aku yang ta pkai tudung ni , tapi nak amek gmbr dgn mirwana orang ade ckap pape tak ? haha , pastu dye ckap takdelah , rilek suda . haha


pastu mirwana nynyi 4 lagu kot. lagu dgn jay jay ,lagu dgn hujan yang kontroversi tu , dgn lagu dgn fiq , yang satu agi lagu aku ta sure lagu ape , tapi best jugak lah . haha . tapi sume orang un mcm rilek je , takkan aku na tekinja2 mcm tngok gig kan ?? haha , stakat hentak2 kaki je boleh lah . haha (:

i wont forget today , eh eh ni ha lagu yang mirwana dgn fiq tu . sini ye lepas tu ni yang dgn hujan yang jadi kontroversi tu . ni ha (:

No comments: