Friday, November 26, 2010

smalam

malam tadi ya allah aku saket kpale gile , smalam balek kelas islamic finance, ktorang g mkan dulu . dalah hujan . lapar gile dow. mkan punyelah bnyak . pastu blek borak2 dulu dekat bahu jalan dekat hostel. nmpk kete mmbe aku , *ouh ,skang da ta nmpak aku dah lah ye ? haha .pastu da azan naek bilik yang tgkat 4 ni . then mcm nak mandi . tapi ilek dulu . okok sbatang due dulu . haha .na mandi . kat toilet kpale da saket , adess. tatau lah , sebaek aku ta pengsan dlam toilet tu .

pas da kuar toilet tuh ,masuk bilik tros dah tade nak buat ape dah . tros ingat nak tido je . ya allah . Allah je yang tau betape sketnye kpale + hati aku . tau tau je lah kan ? n my back is hurt because of u tira !! ta habes sket agi tau tak ?? haih ..

pastu tido tros tanpe tukar baju . tros landing katil . nak tido !! tu je yang ade dlam kpale , tros tutup mate dalam keheningan malam yang senyap sunyi itu . haha ayat taleh blah kan ?? ngee..

pastu tanpe mahgrib dan yassin serta isyak dan melangkau ke subuh . tido ta ingat dunie, baru bangun ni ha . tapi alhamdulillah ,kpale dah ok sket arini . mesti sebab kene ujan smalam ni . haha nak tngok lecturer isf sngat kan .. dorang kate best lecturer tu , mmg best pon kan . betol .tak tipu .

ok bai .(:

No comments: