Monday, November 22, 2010

update lah ni

so i am at unisel rite now, at my house. hostel i mean . just came back this afternoon . n so my house is like at the 4th floor of the buliding , n the highest floor of the hostel . so jyeah . kene lah menapak kan . bpak bepeluh baju kan , hahaha .dgn abah2 skali naek uma kau tadi . sem dpean taknak lah duk tgkat 4 agi . sian mereka .haha ,. tapi since aku sian kat mereka , so i wont susah2kan mereka dengan dtg hostel aku selalu . see, i'm a good child rite ? haha


sem ni ingat nak amek 6 subjek . semua2 yang aku tetinggal . so da mcm 3 yang aku kene amek, n 3 lagi tngok lah nnty aku tngok ape yang ade.mintak2 sngat kepade membe2 klas aku untuk menolong aku ape yang ptt ye . smoge aku boleh berjaye mcm korang .insyaallah .

da ade kwan2 yang SANGAT SANGAT baek skrang . alhamdulillah . smoga kekal ye korang . bukan kau tapi .jgn prahsan ye !!

bye ,

No comments: