Thursday, November 25, 2010

mimpi malam tadi .

malam tadi aku dpat mimpi paling weird yang gile. sumpah!!


ok , start with aku dgn member2 aku tgh lepak2. Kat tmpat ade tangge2 . mybe mcm unisel , tapi tah , ta sure lak ,haha . jabgi ade orang pggil dari tgge atas , farah farah . orang tu putih2 .tggi2 sket ,tepesong sket lah dari yang dicari kan . hahaha . tapi dye cute gile sumpah ta tipu , adeehhh tergode i . haha . tapi an ,mcm plik doe cne dye kenal aku kan ,


pastu da orang panggil pegi jelah .ingatkan ade hal penting ke ape ke, upenye dye cam na bekenalan ,something like that , he said he knows me, n I kinda like him kot , haha . eh ,sape je yang ta suke laki hensem, kan ?? haha then we borak2 n stuff , seronok ouh borak dgn dye . serius !!


but then da lame sket tetibe he's trying to hug me or something.n now his hand on my right shoulder. ya, he's on my left , u know what ? it's actually kinda creepy. but somehow I kinda like it . Haha gatal . ye lah . sape ta gatal kalau laki hensem kan ?? wink winki ^^ .But then my fren yang kat bwah da started tu pndang2 us , n buat muke pelik . heish , aku takut diorang kate aku ni senang kene hugs lak kang , jatuh lah maruah i . haha . n aku da cm rase sebe salah . pastu aku angkat lah tgn dye dari bahu aku . ye lah , before my frens say anything , n then he's kinda tacink with me , n started to ignored me. N borak dgn kwan dye . bhai , part tu sumpah sdh gile . laki hensem tacink dgn kau kot !! haha . but the dye story2 dgn kwn dye about enggenering2 stuff . pasal projek dye lah ape lah , aku un ta fhm ,


tapi tetibe ,



jeng...


jeng...


jeng ...

aku tebangun . fak !!nape ta hbes ?? haha




na mimpi dye agi lah :P

No comments: