Monday, November 8, 2010

ingat kau sorang je ?

just now aku ade bace blog satu mmber aku ni . dulu baek sgt dgn aku . then we had this aku-hasut-kau-kau-hasut-dye thingy . n then kitorang dah tak bpe baek . shess.pdahal baek gile kot aku dgn dye dulu . heish . sorry weh . :(

ok ok . back to the title. aku bce ah post2 dye . then dye ade kate about dye mnyesal kawan or menyesal dgr ckap sorang kwan ni .which is i think i know who she talking about . n kalau betul lah tanggapan aku ni , aku nak cakp 1 je weh .

aku pon rase yang same .

aku dah rase da ape yang kau rase selame ni weh ,bukan bukan . aku dah MULE rase ape yang slame ni kau rase, sket ati , rase ditipu ,rase nak nanges selalu bile fikir2 balek , padahal dah kawan lame kan , tibe2 dapat tau satu bende yang tak boleh langsung nak maafkan . perghh !! skaet ati aku weh , rase mcm nak bunuh diri je mse tu tau ? aku harap aku boleh bersabar mcm kau bersabar .sebab aku ni bukan nye penyabar , kau tau tu kan ?

menitis air mate kot bile aku dpat tau "something" tu . ape2 pun "something" tu ,,bialah aku sorang je yang tau , kau tayah tanye . pdahal besok pagi nak exam ni , aku dapat tau malam before exam ,n aku study dlam keadaan sebak n na nanges , sebaik ade orang depan aku study ,kalau tak aku dah nanges weh tyme study tu ,sedeh gile weh .aku tau kau tau cmne prasaan tu .

n aku mintak sorry sgt2 atas ape2 yang aku da buat kat kau selame kite kawan ni . aku dah sedar mane satu kaca ,mane satu berlian . hope kau boleh kasi one more chance u betolkan ape yang aku buwat salah , (:

sorry .

No comments: