Friday, April 2, 2010

al fatihah kepada din beramboi

sumpa tekejut weh ....tdi aku bce blog sorang hambe allah ni .. dye truk gmbr arwah din beramboi dgn dye.. aku ingat tade pape lah kan .. tibe2 dye kte pasal yg pergi tetap pergi.. aku bce smpai hbes entry dye.. tibe2 dye kte din beramboi dah meninggal .. aku da mcm omg !! sesungguhnye ajal maut di tngn ALLAH kan ?? spe je lah yg tawu bile kite punye ajal na smpai kan ?? yaya.. smlam aku bce METRO ,, n ade story psal arwah ni msuk hospital .. dgn keadaan yg kritikal .. sbb denggi berdarah ... aku mcm.. siannye dye.. tapelah .. nnti2 baek lah tuh kan .. skali ha amek kau .. dpat tawu harini dye da jdi arwah .. innalillahhiwainnailaihiroji'un...... dri ALLAH dye dtg .. dan kepada ALLAH juga dye kembali... kepada family arwah .. harap2 besabar lah ye dgn dugaan ni ..

malaysia da kehilangan seorang lagi pelawak yg berbakat .. pdahal bru harituh aku tngok raja lawak yg dye jdi juri.. tibe2 tawu dye da meninggal.. tekejut jugak lah weh...tpi ni sumer da takdir kan ?? kite hanye mrancang .. ALLAH jua yg menentukan ..

):

No comments: