Sunday, April 11, 2010

bohsan !!!

amek kau title tu kan .. haha.. tpi mg serius bohsan .. ta blek mggu ni ... dok je lah kat hostel ni ha .. tdi ingat na pegi mkan .. skali pegi cafe tade bende yg boleh dimakan kat sne ./ bengong tol .. wat sket ati je.. ingatkan na pegi lah kedai yg depan FOB tuh kan .. aku tngok skali mcm gelap je .. so mmg tayah lah kan .. blek lah hostel .. tape2..bukan selalu ta mkan kan .. dok kat Billi ni ..dok minum air berbotol2 da dri tdi .. smbil bce blog org2 laen .. teringin na join contest ..tpi mcm mlas...haha.. lntaklah ..

btw,, harituh aku ade bce advertisement psal program ank angkat kat sg haji dorani anjuran rakan mude unisel ni ni .. aku un da mcm .."wah .. mcm best je ni .." aku un teringin lah na join kan .. psal aku da bese tngok org bwat program ank angkat ni kat kg aku .. beselah kampung aku kan kg tercantik kat Selangor..*dulu lah .. tpi kg aku mmg femes..rmai org2 dlam n luar negara dtg lg aku ..eh2,,da tesasul plak .. back to the story,,prgram tuh mggu depan ..kat sg haji dorani.. aku tawu tmpat tuh .. dekat je dgn skolah lame aku ,, pastuh .. akak yg incharge prgram tuh kte,, skali je dorang bwat ni .. len2 kali da susa na dpt da.. tuh yg aku mcm lagi eksited tuh..

aku tnye mama aku hrituh psal bende ni .. mak aku kte dye ok je..so aku da mcm happy je lah kan .. haha.. pastuh aku dgn penuh rse semangatnye un pegilah bgi nme dgn no ic sume kat akak yg in charge program tuh ,,, kire confirm lah aku pegi kan .. cume tggal na byr je .. hehe... pastuh aku text mak aku .. ckap lah aku pegi program tuh ,, pastuh mak aku soh call abah plak .. explain kat abah psal program ni ,, aku bile mama da kte cmtuh .. aku da risau siket .. sbb abah aku tuh .. tau2 jelah .. laen siket kan ..

pastuh sebaek mama kte biar dye je yg ckap kat abah psal bende ni .. aku da mcm ..fuh .. lege siot.. aku ni dalah gagap.. kang klau aku yg ckap dgn abah aku tu,, mmg ta mendapat lah kan .. heish .. risau pulak aku .. klau ta dpat pegi .. ni dalah program idaman aku yg da lme aku idam2 kan .. klau ta dpat pegi .. mawu menanges aku .. heish...mintak2 lah abah bagi .. klau abah bagi pegi .. awa janji blaja leklok .. naek kan pointer...hehe..na pegi na pegi na pegi !!!


(:

No comments: