Saturday, April 24, 2010

fynn jamal

sape yg tatau dye ni mmg ta minat lah dgn sajak2 n syair2 ni .... haha...
aku tawu dye ni da lame dah .. sejak dri crite the hopperz and ahli music yang kat tv8 tuh ..best woo... mse tuh serius lawak.. dye lari sebab si bo tuh jht... haha... tetibe ade gosip plak dye dgn bo dlam citer tuh .. tapi last2 dye tinggalkan dak2 tuh dgn 1 puisi.. aku ta ingat pe.. tpi sadis lah .. ngee.. smpai skang aku still minat dye dgn puisi2 dye..

satu hari 2,,aku blog walking lah kan .. tetibe blogger tuh yg aku ta ingat sape..cite psal si fynn jamal ni .. actually bukan lah citer un,, tapi dye kate lah psal puisi si fynn jamal ni ..lalu aku un tros lah mintak tolong pakcik goggle crik si fynn jamal ni ....

akhirnye aku terjumpe lah si fynn jamal ni .. yeay !!! suke2.. dye ade blog jugak.... ni ha blog dye.. ini fynn jamal cakap .... dye ade 2 blog.. satu blog bese2 yg tules psal kehidupan harian dye.. satu lagi blog pasal puisi2 dye.. jap aku crik yg satu agi tu ye.. ha da jumpe... ni ha ... fyyn jamal ... pastuh kalau na tngok video puisi2 dye... sile tekan sini ye... banyak woo.. aku da upload bnyak .. na buat dengar selalu... aku pling suke yg ni ...malam ini kita menangis .... dan yang ini ... balada seorang perempuan gila ... serta yang ini yang mmbuat aku menanges... puisi buat ayahanda ... sedih woo.. ):

buwat fynn jamal... semoga sukses selalu yaw !!semoga bahagia bersame suami tercinta .. (:

i love u lah fynn jamal.. truskan puisi2 anda.. saia menyokong anda selalu... (:

(:

No comments: