Tuesday, April 27, 2010

cerita kelas management di malam hari ...



hari isnin smalam ade klas management pkol 8.30 smpai 10.30 mlam .. en ikram tuh rjin btol bwat klas mlam kan .. haha...

na tawu knape ade gmbr2 i atas ???



jeng jeng jeng ...

mcm ni critenye .. aku tatau knape aku ter hyper active sgt smpai asyik gelak2 smbil menumpukan perhatian kat ape yg encik ikram ckap .. ngee.. tpi mmg aku asyik tegelak2 je dlam kelas.. aku un tatau knape.. tatau ape yg lwak sgt kat cik ikram mlam tuh .. n aku mmg susa na berenti gelak ,, asal dye start ckap je .. aku da gelak gila babi .. tah pe tah masalah aku mlam tuh .. haha.. mintak maaf ye cik ikram ...

pastuh dye mengajar lah dan mengajar .. sedamg ku menumpukan perhatian kat cik ikram ni ..tibe2 kwan baek sya tnye psal tudung dye yg da bnyak kali dye tanye dan aku lyan je jwab kan .. alah.. da kawan baek kau mintak tlong ,,tkkan kau tana tolong kan ?? lalu aku dgn rela hatinye tolong lah dye betolkan tudung dye .. sekali tuh ..



....



jeng jeng jeng ...


....

cik ikram : "farah !!

aku : ye saye ...

cik ikram : keluar sini kedepan !!!

aku : "dlam ati ..asallah dye ni ??" kenapa pulak saye ??? *smbel buat muke comel ... ngee..

cik ikram : ah ., jgn bnyak bunyi ..sini cepat !!!

aku : adess... tanak boleh tak ??

cik ikram : jgn mengade ngade ...keluar cepat !!

aku : ye lah .. saye keluar ni ..


tngok tuh .. ta psal2 je aku kene pegi depan kan ..muke aku da laen mcm je mase tuh ,, pastuh da pegi depan ...tetibe boleh plak cik ikram pggel si nazril .. pegi depan jugak ... sbb dye un sme gak macam aku .. dok tegelak2 bagai na rak dlam kelas... haha..

pastuh .. da aku dgn si nazril tuh kat depan tuh .. maka berdesup desup lah kamera na ambek gmbr.. wakakaka.. sumpa aku ta brape suke.. sbb nanti mesti ade org yg ta suke ..tuh yg aku ta brape na suke tuh ... heih ... saba je lah ..

yang aku ta suke yang part diorang na amek gmbr aku dgn nazril... yg part aku suke ialah ... diorang amek gmbr aku sorang .. yg part ni aku suke lah kan .. haha... sbb ape ?? adelah . haha..

pastuh punye lah lame ..tade lah ta lme un .. aku berdirii.. sebaek cik ikram offer aku duduk .. haha... ok aku duduk lah kat depan klas tuh kan .. last2 .. cik ikram na tnye soklan je un .. dgn petolongan kwan2 aku .. boleh lah aku jwab .. sikit.. tpi salah .. taep lah .. aslkan aku da cube kan .. haha...

pastuh klas un hbes .. ngee...

nanti aku post entry len pasal sesuatu yg aku bengang ...

babai ..(:

No comments: