Sunday, April 11, 2010

ini serius ...

haha... tetibe teringat wonderpets pulak ..tuh yg boh title tuh .. ngee.. harini saye bngun sgt awal ye kwan2 .. ye lah .. tade lah awl sngt .. tpi hari ahad kan .. smalam hari sabtu ,, spe je lah yg na bngun awl kan ?? smalam un aku bngun ptg..eh2 salah ... mlam ..yelah ..tu lah hasilnye kan .. tido pkol 8 pagi .. mestilah na ilangkan ngntok smpai bngun pkol 8 mlam kan .. pastu ta dpat mkan .. haha...

tpi tatau knape .. aku bngun awal weh .. awl tade lah awl mne kan .. dlam pkol 9 cmtuh .. pdahal aku tido pkol 7 pagi tdi .. ta caye tnye adek aku .. aku text dye ckap gudnyte pkol bpe ... hee...tpi smpai skang aku bengong agi ..knape aku ta ngntok2.. pdahal selalu..klau bngun ,, ta tido blek ta sah .. tpi harini laen bnyak .. aku da bngun ni .. tpi tade rse na tido blek lgsung .. kenapekah ?? tatau lah weh .. ta dpat na fikir.. tatau knape .. haha..

btw,, aku bwat entry ni smbil dgr lagu Alicia keys-try sleeping with a broken heart.. wah .. mentang2 skang da tawu cne na bwat hyperlink.. bwat hyperlink je lah kau kan wawa ?? haha.. biaselah kan .. bende baru .. haha....lagu tuh sedap wok .. bminat gile aku dgr lagu tuh .. klau kau dgr empat puluh ratus kali un siyes ta bohsan punye .. aku boleh bgi jaminan .. tpi tade pinky promise ek .. hehe....

pastuh .. tdi pagi aku bukak lah blog mcm bese kan .. check dashboard... ade lah encik ben update blog dye pasal dye ade anjurkan penulisan kreatif... aku try lah tngok spe yg join kan ?? skali aku tekan link tuh .. make terkeluarlah blog satu mamat ni ..alamak weh ... cute seyh dye ni .. study kat UPSI pulak tuh ..kire bkal cekgu lah ni kan .. tpi blog dye .. da rmai gil follower kan ..bese lah tuh .. budak cute .. rmai lah suke kan .. haha...tpi satu yg aku suke kat dye ni .. dye punye cre penulisan .. tebaek wok .. tegelak2 aku .. smpai mybe akak sbelah bilik aku ingat aku da kurang waras sebab gelak sorang2 dan kuat2 ..haha.. tpi siyes lah weh .. blog dye besh .. 2 thumbs up for u man !!


err.. ok for now.. skang da tghhari ..saye na pegi mandi .. eyh2,, saye blom mandi un wangi lah .. mne kau tawu busuk ?? sesuke je ..hehe.. ok2.. saye na pegi mandi .. dan selepas ituh .. mungkin saye akan pegi cafe untuk mencarik makan .. sebab perut sye tgh menyanyi lagu rap joe flizzow feat amy search - isabella ...haha... eyh2.. ape lagi melalut ni .. dah2 pegi mandi wawa !!.

ok .. take care guys.. (:

No comments: