Tuesday, April 20, 2010

orang pggil saia beayr

harituh aku dpat satu soklan kat formspring ni .. org tuh tnye aku lbih kurang cmni lah .. "asal nme beayr ??"


aku da janji dgn dye ni ... aku akan bwat satu entry kat blog psal nme aku ni ,,,,mcm ni critenye ...

dulu2...mse hari orientasi unisel....aku berkumpulan dengan 5 org prempuan ...make kami ade 6 org satu kumpulan .. kami baek gile mse tuh ...baik gile2 punye... satu hari tuh .. msih di orientasi jugak .. dorang kte kat aku .. "kite ni ade 3 org nme yg sme .. iaituh nme "wawa".... so apekate kite try kasi nme laen kat dak2 yg nme sme ni ??? aku yg nme wawa ni un mcm stuju jelah kan ... dlam grup kami ni .. aku lah yg pling cute kan .. *haha,,, terperasan pulak ..bukan selalu kan .. ngee....

lalu,, kitorang un berfikir lah na bgi nme ape kat kami bertiga ni ... tah mcm mane tah . tetibe slah sorang dri kami terfikir pasal berape cutenye teddy beayr tuh ... so kami un decide lah na truk nme teddy beayr kat kami 2 org.. yg lagi sorang tuh stay kat nme dye je .. tpi bukan wawa lah ... adelah nme dye...

so dri tuh lah .. aku dipanggel beayR,,,, na member aku sorang tuh dipanggel teyD.... smpai skang lah nme ni melekat ...haha.... tpi mmber2 je lah yg pggil beayr ,,, lau mcm strangers,,,just call me farah.. hehe...

(:

No comments: