Sunday, April 25, 2010

selamat hari ahad...

saia paling suke hari ahad..sebab saia akan tido mlam pkol 7-8 pagi .. dan bngun pkol 1-2 petang .. dan bile bngun .. kepale mesti sket .. sebab tido lame... haha

semalam hari sabtuh lagi best.. saia tido pkol 9 pagi hari sabtu..dan saia bgun pkol 12.40 hari ahahd... gile ta gile.. smpai madi ckap aku ni plek .. haha.. sebab ap dye kate aku plek ?? sebab org len bru na tido ..n aku bru bngun ...

alah .. aku bese lah tuh kan .. aku ni mmg doe.. bukn suke sngat tido mlam ..sebab ape ??

1. sebab malam2 wireless laju .. lagi2 start pkol 3 hingga 6- 7 pagi.. bukan na kate pe ..tebaek wok !!

2. aku tkut na tido mlam .. sbb gelap .. haha..

3. sebab time kat kpale aku da ikot time kat london... klau sne mlam kan sini siang .. ngee.. (;

4. err..aku rse mcm tuh je alasan yg kuat kut.. (:


ha.. tulah .. da ta boleh na bwat ape da kn .. ni lah aku .. org tido aku bngun ,, org bngun aku bru na tido.. haritu agi ,,, aku ade kelas akaun pkol 9.30 pagi .. n aku text mmber baek aku pkol 8.30 pagi ... dye reply,, n aku tnye dye.. "eyh,,awal kau bngun ??aku bru na tido"...dye reply .. " ade klas kan ??" aku un reply lah blek .. "haha.. aku bru na tido..biaselah aku kan rawk " haha..


ha tuh lah aku .. klas pkol 9.30 ,,8.30 bru na tido . ape la kan ? ngee..

babai.. (:

No comments: