Monday, April 5, 2010

kenape terjadi begitu ??

perkare ni berlaku tdi siang sewaktu aku sedang tidur dgn nyenyaknye..eyh2..knape ayat na skema je ni ?? haha...

cmni critenye,,,tdi siang aku tido slepas aku ta tido satu malm ... tetibe aku mimpi kwan aku yg da meninggal ta silap kau setaun lepas.. *before SPM dye da meninggal .. pndai budaknye tuh..trial dye dpat 9A.. ... dlam mimpi aku tuh .. kitorang dlam masjid,,, rmai dak2 skolah aku ade.. skolah rendah .. skolah menengah .. sume ade ...kitorang g masjid dgn satu niat lah kan .. na solat .. aku mse tu dgn nenek aku ... pastuh dlam masjid tuh .. kitorang jumpe lah .. borak2.. pas da azan.. nenek ku ni na solat sunat before solat tu .. biaselah tuh kan .. nenek aku ni pulak ... tetibe ta khusyuk solat .. baper kali angkat takbir pastuh ta jdi solat .. kire mcm ta khusyuk lah kan ... lpas tuh ,, boleh plak kwan aku yg da meninggal ni pegi gelakkan nenek aku ... aku da mcm .. *wei .. nenek aku tu .. asal kau na gelakkan dye.. tpi bukan dye sorang lah gelak.. mmbe2 aku yg laen un gelak gak .. tpi yg pling kuat dye lah .. aku da mcm menyirap gile kot.. aku soh dye stop gelak mcm ..* weh .. da la tuh .. tpi dye ta stop2 gelak gak .. aku da mcm menyirap gile tros mrah dye n kate mcm ni .. * weh ..da la tu... BABI lah kau ni .... pastu dye tros tediam ....pstuh aku tros terjage dri tido ...





Ya Allah .. ape ni ?? knape aku mimpi cni .. knape aku dlam masjid un boleh kate pkataan yg mencarut tuh ?? sumpa aku rse plek gile weh ... knape ?? knape ?? knape ??? tdi aku jumpe mmbe aku ..aku tnye dorang .. dorang un tekejut... dorang kte .. * kau doa lah bnyak2 untuk dye ... aku tatau ape aku rse skang ...

Ya Allah .. smoge Kau tempatkanlah Nur Hafiza Bt Hassan di kalangan org2 yg beriman yg Kau redhai... Amin...

korang2 yg bce ni .. sdekahkan Al-Fatihah untuk dye ye... Al-Fatihah,,,,
n kalau korang ade pape pndangan psal mimpi aku ni .. sile2 lah tinggalkan komen ye... aku mcm mengharap ade org boleh bgi pndang ...

thnx..(:

No comments: